piatok 24. apríla 2015

#MYBOTTLE REVIEW

Ahojte,

takýto príspevok som ešte nikdy v živote nerobila a som vďačná že sa mi naskytla takáto príležitosť :)
O čo dnes pôjde? V poslednom čase môžete či už na instagrame alebo weheartit vidieť dosť propagačných obrázkov flašky #Mybottle. Ani ja som nebola výnimka a začala som sa o ňu bližšie zaujímať až tak že sa mi naskytla spolupráca so stránkou #Mybottleshopskcz.
Teraz vám poviem pár slov k tomu prečo je táto flaša taká výnimočná :)



Táto flaška vznikla v roku 2004 a postupne si ju začalo obľubovať veľa ľudí po celom svete. Pochádza z Japonska, má 500 ml objem a hlavne zaujímavý vzhľad, ktorý zaujme naozaj každého.

Pre začiatok môžme začať s tým z čoho je táto fľaša vyrobená.
Oproti lacnejšiemu typu fľašky My bottle, ktorá je vyrábaná z plastu je tento typ My Bottle vyrobený z TRITANU (teda telo flaše je vyrobené z modernej a ekologickej šetrnej živice) takže neobsahuje žiadne zdraviu škodlivé látky. A nesmiem zabudnúť ani na vrchnák, ktorý je vyrobený z polypropylénu.

Rozmery: priemer: 6,5 cm
              výška: 19,5 cm



Ďalšiu super vec, ktorú som si na tejto fľaške obľúbila bola že sa dá vďaka špeciálnemu uzáveru naplniť ovocím podľa vášho vlastného výberu (čo je vhodné hlavne v lete či už športujete alebo len tak chcete mať túto štýlovú fľašku pri sebe) a taktiež je vhodná aj na naplnenie horúcimi alebo aj chladenými nápojmi, čo sa u klasických plastových fliaš nedá.
A aby som nezabudla pri kúpe každej MY BOTTLE k nej máte zdarma vrecúško s nápisom "Don´t touch, this is my bottle."



Aké je moje hodnotenie na túto flašku?

Ja som zatiaľ s touto My bottle flaškou veľmi spokojná, je štýlová, väčšina ľudí fakt obdivuje dizajn a ja si jej neviem vynachváliť :) Taktiež sa mi páči jej všestranné využitie a určite by ju každý jeden z vás vedel dobre využiť podľa seba.




A teraz prichádza to sľubované prekvapenie. 
 Ale keďže spolupracujem s touto stránkou kde túto My bottle flašku predávajú (stránku nájdete tu)! Tak ak do poznámky pri nákupe zadáte zľavový kód www.nicolchudziakova.blogspot.com získate zľavu na veľkú flašku (11,99) - 1,50€ a na menšiu flašku (9,99 €) získate zľavu 1€ :)

Takže to je na dnešok všetko :) Ešte raz chcem poďakovať ochotným ľuďom z tejto stránky za poskytnutú spoluprácu a dúfam že vás tento článok zaujal a čoskoro si túto flašku aj vy zabezpečíte :)


Aké máte s My bottle skúsenosti vy?






3 komentáre:

Janet Sonrisa povedal(a)...

Přemýšlím delší dobou nad koupí této láhve :) Akorát se neumím rozhodnout jestli Voss nebo My bottle. Každopádně, tohle je skvělá nabídka a super spolupráce! :)
http://janetsonrisa.blogspot.cz/

Anonymný povedal(a)...

A prečo si ju sama neodfotila? Tieto fotky sú všade na nete

Anonymný povedal(a)...

Kedy bude to slubovane video?? Slubila si uz davno a stale nic..